RO RU
(0)
(0 Produse - 0 $)
Cum aleg produsul?
Pentru a cumpara un produs, este necesar sa alegeți una din categoriile propuse de meniul orizontal, odată accesată, categoria vă va propune sa alegeți una din subcategoriile acesteia, deja accesînd subcategoriile, puteți trece la alegerea produsului dorit, tot odată după ce ați ales categoria de produse, puteți să o listați sau să filtrați anumite produse cu ajutorul filtrelor din partea stîngă a ferestrei deschise, acestea va lăsa pe pagina vizualizată doar produsele de care aveți nevoie, simplu și comod. Odată ce ați ales produsul, fereastra acestuia vă va arata toate datele necesare, prețul, termenul de garanție etc, iar mai jos toate datele tehnice și pozele produsului.

ATENȚIE! Din motive tehnice unele poze pot să fie învechite, iar produsul ales să se deosebească nesemnificativ de poza propusă, vă sfătuim să consultați înainte un generator de căutări, pentru a vă asigura sau să sunați operatorul nostru. Tot odată produsele expuse pot să devină indisponibile la depozit, rugăm să verificați disponibilitatea acestora la telefon sau prin intermediul internetului.

Cum primesc produsul?
Produsele expuse pe site-ul nostru sunt depozitate în diferite locații din oraș, de aceea produsele sunt livrate direct cumpărătorului la ora convenită în prealabil, în locul dorit, livrarea se va efectua gratuit in raza orașului Chișinău cât și în suburbiile acestuia, condiția fiind ca valoarea produselor să fie mai mare de 1000 lei (prețul de bază, fără reducere), livrarea în alte locații ale Republicii Moldova se discută suplimentar, dacă valoarea produselor este mai mică de 1000 lei, d-stră îl puteți primi achitând contravaloarea transportului.

Cum achit produsul?
Produsul se achită în numerar la primirea acestuia sau prin transfer bancar prealabil. D-stră puteți să contramandați solicitarea sau să nu achitați produsul și transportul dacă:
a) Ne-ați telefonat cel puțin cu 1 oră înainte de ora convenită pentru livrare
b) La livrare nu ați primit produsul solicitat
c) Produsul este deteriorat sau nu funcționează
d) Produsul nu are completația descrisă
 
ATENȚIE! dacă d-stră refuzați produsul din alte motive decît cele descrise mai sus sau între timp ați hotărît să nul mai procurați, achitați doar valoarea transportului, care variază în dependență de locație și doar înainte ca produsul să fie achitat. Dacă refuzul parvine după plată sau peste un timp, intră în vigoare Legea  Nr.105-XV din 13.03.2003 privind protecţia consumatorilor.

Cum primesc Garanție?
Nonstop.md oferă garanție “deosebită” la produsele sale. În ce constă această garanție? Procurînd un produs de pe siteul nostru, primiți Garanție oficială de la service centrele autorizate, care de obicei se încadrează între 6-60 luni, iar noi o duplicăm prin garanția noastră, tot odată garanția se extinde si la serviciile prestate de noi (montare, deservire), astfel obțineți suport dublu!